Tuesday, November 4, 2008

rosek yg bertuah...


sape dok knal rosek?? mmg ramai dok knl die sbb die bknnye femes pown...hahaha!!! di sini saye ingin nyatekn, ni bkn "rosek scipp" ye...dont get wrong k..rosek scipp tu x au cite dh lening...nk tau gok perkembangan rosek aka roshida tu...bg aku die la yg byk mencorakkan memori aku zmn lower form dulu...haha! sape yg knal die mesti tersenyum seketika mengenangkn 'beg petok' nye...ngeh2...

sesape hk knl die tahu la perangai die yg suke wt keputusan yg membuatkan org kate "mu biar btol sek??"...gtu laa lebey krg...

ptg hari tu chat ngn die...pstu die bgtau cite hot...hot la sgt...die nk resign...dgn berani nye sbb ms tu tak dok offer keje kt tempat lain lg...then, bile die memberi kan hujah2 nye, aku kate juz follow ur instinct (ayat sbenornye "ikut mu r sek...")..hahaha!!!

mlm tu die kol aku...tgh rakaat ke-2, aku berenti smyg angkat phone...haha!! ngok ngek guh...sbb sblm tu ade mc tp aku dok sure no sape...gogang2 ckp ngan ye...ye nok kbo nye ye dh dpt keje baru kt penang as a project engineer...alhamdulillah...baru ptg td ngadu psl nk berenti keje...bertuah nye si rosek ni...die kate die tgh nervous lg....aku bg r kate2 hikmah yg berbunyi..."gi r sek!!kte masih mude!!"...moge2 ia berkesan...ngeh3...

so sek...selamat mengejar impian selagi kite tak dok komitmen lain (kawen)..hehe...pndai2 la jage diri...nnti kalo dh hidup sng, ingat ler aku yg krg bernasib baik ni...doa2 la aku juge bertuah...
'tuah ayam nampak di kaki...tuah ac nampak pd gigi nye.." haha!! tetibe jd model ubat gigi ke...mane la tau...=p

No comments:

ikan ayah