Sunday, November 16, 2008

hari2 bahagie..acecehh..








sdh lbh 2 bln aku dok berdating...tu perkara biase bg aku ngan kurt...hehe...dulu masing2 sibuk study...skrg, sbuk keje ploks....even skrg makin dekat tp ssh jugok nk jupe...hari jumaat ngan sabtu lps i'd have a wonderful days together...=p cm biase, selesaikan arahan ma gi bank n bla3...pstu kami g mkn2...sbenarnye, mslh plg besar bile kuor ialah dok au nk ke mane...tp kalo ikut aku, aku plg suke jln2 tepi pantai...cm sentimental je kan aku...hahaha...tp aku benar2 suke view kt pntai...siyes...tp lg seronot kalo bleh mandi terus...ngeh3...

kalo dh lame dok jupe...byk sket cite nk dikongsi...crite yg plg kagum...utk larian 2.4km (nk keje kerajaan kene lalui fitness test ni), die dpt no 2...wow!! bagus2...kental kan pkwe gue...ngeh3...aku dpt r no 2 dr blkg aritu...hahaha!!!

hari sabtu tu, family aku sume ke mjlis sambut menantu (my sis) kt sg jenjarum, s'gor...tinggal la aku ngan amir kt umah...aku ajak amir gi main bowling...kurt pn ikut gk...mule2 die kate tanak main sbb takut menang...agah sungguh...tp mmg die mng pon...hahaha...lwn ngan kami yg dok pndai ni boley ler...hehe...

pstu kitorg ber3 gi ronde2 kt pantai bt burok....dok puas2 jln tepi pantai...haha...mmg dok sia2 aku duk kt 'bandaraya warisan pesisir air' ni...kuang3...

akhir skali, ni utk kurt je...(org lain pejam mate!=p)
thnx for making me happy and thnx for the lovely gift...i love u sooo much!!! mmmuaaahh!=*

2 comments:

sulongbikung said...

hakhakhak...jiwang abehhhhh!!!!!

agHoo said...

kekekekeke romantik siot abg kurt wakakaka..

ikan ayah