Saturday, November 29, 2008

rindu nk ronggeng2 ngan bdk2 ni....









hujan2 ni kan...busan je...nk kuar tak syok...duk dpn pc pn tak tau nk wt ape...tgk la gambor2 yg ade...teringat plak kt bdk2 umah no 6 TU 23, tmn tasek utama, ayer keroh, melaka....haishhh...byk kenangan dlm umah tu...rindu la pulakkk...9 org, mcm2 perangai pelik2...hanye kitorg je yg tau....hahaha!!! ade jgak aku dgr2 org bg title 'rumah bdk scandalous'...kecuali aku...hehe..ape2 je la kann....tanpa perangai pelik2 tu tak seronak juge...heheh...

ramai yg dah keje...rosek,k.lyd,citah dh jd engineer...bond tgh praktikal,sarah tgh training, ros amik master, yah ngan ecah je aku tak tau status...baru2 ni aku msg2 ngan yah...die kate die blom keje...tp tak pe...tak keje pn yah ttp kaye...anak toke sayur katekan...hehe...

anyway, aku rindu nk ronggeng2 ngn diorg...mkn besar, bundle2, karok2, shooting sane sini, mandi mande bla..bla..bla...

No comments:

ikan ayah