Tuesday, February 22, 2011

berdating lagi...

semalam juge sy berdating ngan rosek...
nikmatnye org tgk kami yg jobless ni menghabiskan mase bersantai gedik2 di tepi pantai...
hahahhaha...syok gile....sambil minum rootbir float (rosek je la)..
sambil sembang2 hal ehwal semasa (mangenang nasib diri yg masih tidak bekerja)..
by the time, aku baru je dpt tahu aku dpt jd guru pintar al-quran tu...
helo...i ni ustazah ok? hahaha....(patut muhasabah diri)
alhamdulillah...lately Allah murahkan rezeki aku berdebuk2 cm durian runtuh...
tinggal lagi nk husband dpt tukar je...manusia ni sentiasa demanding...ish3...=P

hari ni, lps ma aku blk dr keje....die tanye aku xmntak ke keje ngan tnb?
ank kwn die sng2 je dpt keje ngan tnb...mileage byk...bonus byk....gaji besar...
pstu plak tanye, kenape ank kwn die sng je dpt tukar ke semenanjung?
baru je setahun ngajar sane dh dpt tukar...

aku mls nk jwb...hahaha...dh rezeki diorg nk buat cmane....(jwb dlm hati yg agk geram)..hahahhaaha...ssh org lain nk fhm situasi aku skrg....bkn aku xnk cr keje...
aku just xnak buat hidup aku lg complicated since i'm married now....
kalo aku ni bujang, merate dh aku cari keje.....
pls understand my situation.........tenkiu...

2 comments:

^ruset^ said...

haha tul kan c.org kdg2 sdap mulut je ckp nape xdpt2 keje,olen sng je dpt keje..haih nk wt cmne dh rezeki dorg sng.rezeki kite ssh.bknnye xusehe lasom.uhuk.

diana cd said...

aku akui sek...aku ni kurang berusaha...disebabkan alasan tertentu...acecehh....tp tu laa...jgn putus asa sek...Allah maha adil...He arrange the best for us...amin...

ikan ayah