Tuesday, April 14, 2009

bad totss...


pembakar ayam setia...

mlm pesta bersama bangla...haha!

pose di bwh timbunan batu...


en khairul, ac & en apih bersame tenuk (jip jkr)...

hurmm...tanak ckp byk...baru2 ini, kt site aku ade 'TEST PILING'...sblm ni pn aku x tau diorg test cmane...yg aku tau kene tunggu 48 jam...amik reading for every 15 min, pstu maitain max load (yg aku gne 40 tonnes)..amik reading for every one hour...giler tak tdo la pok leh (org piling)...bkn aku pn yg berjage...hehe...sbnrnye teringin gk experience nk berjage bwh kentledge tu tp memandangkan aku sorg je pompuan, pelik la plak rasenye...oleh itu,sdh menjadi tugas aku utk prepare ape yg patut spt mkn minum JKR...mlm first tu aku plan buat bbq..sbb da bosan mkn kt kedai...aku dgn smgt gi mydin bli mknn, buat rempah bbq siap2 kt umah...dan jgn lupe, rokok utk puok2 JKR...gni la keje aku...entertain puok2 die...tp mujur la blh jd geng...

hurm...tp yg tak best nye kurt dok sng ngan keje aku ni...mmg la mcm over keje sampai mlm tp since ni first experience, ble lg nk rase jage piling sapa mlm dan mmg septutnye aku kene jage pn...pstu br tau aktiviti org bangla di mlm hari kt site...bergelap sbb xdok letrik lg..ahaha...sian plok tgk...tu baru satu point piling...ade satu lagi point...2 hari 2 mlm lg la kene jage...mujur jatuh hari jumaat...aku nk blk umah...tak kire...huahaha...

No comments:

ikan ayah